Stockholm, Sverige, 27. Oktober, 2022 — Vaimo har opnået Contentfuls højeste partnerniveau, Gold Partner. Contentful er en API-baseret content platform, der lader brugere administrere og levere kundeoplevelser på tværs af touchpoints.

Contentful tilbyder en skalerbar og fleksibel content platform, der giver brugerne mulighed for at møde kunder med moderne digitale oplevelser. Kunder over hele verden anvender Contentful, bland andre Peloton, Bang & Olufsen, Mailchimp, ALDO, Atlassian, Shiseido, Murad, SAS, Equinox, Costa Coffee og Paulig.

David Holender, Chief Executive Officer hos Vaimo udtaler:

David Holender

“We are honoured to receive Gold Partner status with our partner, Contentful. When we consider potential partners, we look at award-winning agencies and companies that are leaders in their sectors. We want to offer our clients the best platforms for their needs, and we found that in Contentful”

Kristin Brown, Head of Partnerships, EMEA/ASIA at Contentful, udtaler:

“We upgrade our partners to our Gold Partner tier when they demonstrate a high level of technical and sales knowledge, along with several successful Contentful enterprise projects. Vaimo’s dedication to boosting expertise within Vaimo around the Contentful platform and delivering Contentful projects naturally led us to welcome Vaimo as our Gold Partner.”

Om Vaimo

Vaimo er en af verdens mest respekterede eksperter inden for digital handel. Vi er en full-service omnichannel partner, der har mere end 14 års erfaring med at skabe digital success, på tværs af B2B, B2C og D2C sektorererne. Vi arbejder, verden over, med brands, grossister og producenter og vores omkring 600 medarbejdere er lokaliseret i mere end 15 lande.

Om Contentful

Contentful har med en markedandel på over 30% af Fortune 500 sat sig stærkt på markedet for Content Management Systemer. Contentful hjælper brands verden over, på tværs af kanaler, med at leverer gode digitale oplevelser til deres kunder. Sammenlignet med traditionelle CMS løsninger øger Contentful brugernes agilitet og skalerbarhed, ved at sammenkøre content i en enkel hub, hvorfra brugere kan orkestrere content udover alle touchpoints ydermere tillader platformen via dets åbne API opbygning at integrere med hundredvis af tredjeparts værktøjer. Globale firmaer herunder Siemens, Plaid, Goodrx, Intercom, Notion og Staples bruger i Contentful. For flere information besøg vores side her.